maanantai 6. huhtikuuta 2009

Pukkiponi

Oon ollut aika tyytyväinen tapahtuneeseen kehitykseen. Sopiva ratsastus ja hieronta on selvästi auttanut. Äiti oli tänään ensimmäistä kertaa katsomassa kun ratsastan. Tähän asti on käynyt vaan tarhassa rapsuttelemassa. Noh, kuten arvata saattaa, ei ollut ratsastuksellisesti kauheen hyvä päivä... :D Ajattelin mennä käynnissä puomeja, mutta Affu oli eri mieltä. Affu ajatteli että tänään vaan pukitellaan. Se on kyllä muuten ihan kivaa mut ei se kyllä oo kenestäkään kivaa. Affun on varmasti hankala olla kun mä en putoa vaikka se haluais, mulla ei oo pidemmän päälle kivaa kun kyllä sieltä joskus voi tippua. Kaikista pahinta se on äitille, joka katselee vierestä ja pelkää että tipun. En kuitenkaan tippunut, ja oli mulla koppakuoriaisliivi päällä, ehkä se pelastaa mun hengen.

Tuli aika paljon aika isoo pukkia, juoksutin hetken liinassa ja ratsastin sit uudestaan niin oli parempi. Mentiin käynnissä vähän puomeja ja tsemppas tosi hienosti niille. Oli tallissakin ihme säpsy, jalkojen pesu oli taas maailman ihmeellisin asia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti